Snabbt om mina planer för dagen...

Godmorgon alla bloggläsare! Jag tar det här bara snabbt nu. Idag så är det ju fredag den trettonde så det är otursdagen. Och då hade jag och Amanda göra samma sak som vi gjorde förra året! Möta upp några andra personer som vi kommer vara med, gå ut sent på kvällen o få en massa otur! Men först vill jag åka till Rastgården med hundarna och hämta ett par vantar hos min granne, som jag e sjukt avundsjuk på eftersom hon har allt jag vill ha! En rosa iPhone!, rosa kök, rosa muffins , rosa gardiner, rosa naglar, rosa cykel och till och med en rosa laptop (vill inte skryta men har oxå en rosa laptop) hahahah <3


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Linn e så jävla snäll o hennes iphone va fan fett snygg jue!! :D

P.S Killarna ville nt gå ut.......

2012-04-13 @ 14:00:22
URL: http://myblogaboutmylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0